Liverpool FC Supporters Club
SWEDEN

Forum » Liverpool FC »
Antal kommentarer: 60
2017-08-07 16:56, Poolz

Den tidigare tråden har blivit så lång, så jag tar mig friheten att skapa en ny. Hoppas det är OK! Sista inlägget i mastodont-tråden var av The Normal One som skrev: "Vad tror ni om OX? Enligt Sillybloggen har han gillat en bild på Instagram med ryktena att han skulle gå till oss för £28 miljoner direkt efter vinsten mot Chelshit i Community Shield! Kan det vara en hint om att han kanske är på G till oss?"

2017-08-07 16:59, Poolz

Jag tycker det låter som vi skulle behöva Ox och gärna nån till pga uteblivna Keita och Lallanas skada!

Ryktats lite om Ajax mittfältare Hakim Ziyech. En otroligt spelskicklig mittfältare som skulle kunna mata Mané & Salah med frilägen. Köp!

https://www.youtube.com/watch?v=ywe63nmydqw

2017-08-07 17:00, Poolz

Han verkar även slå GRYMMA hörnor!

2017-08-07 18:56, Poolz

Tjena! Det är jag igen haha xD

Läste nu på SillyBloggen ngt som jag tolkar att VD lämnat in en transferbegäran nu. Han ska tydligen informerat klubben redan för 6m sedan att han ville lämna för att få spela i de europeiska cuperna igen. Soton ska tydligen ha ignorerat honom redan då.

De skrev även att Klopp stängt dörren iom sitt uttalande xD Hahaha, är övertygad om vi att vi fortfarande sitter i förarsätet så länge Soton inte vill sälja till just oss.

2017-08-07 18:57, limpynwa

Han såg spännande ut! Skulle vara skönt att få in en spelskicklig mittfältare nu när lallana blivit skadad. Han kommer saknas när han är borta. Angående VVD så hoppas jag verkligen vi kan knyta oss åt honom.

2017-08-07 19:00, Poolz

Precis! Klart steget från Holländska ligan till PL är stort, men jag tror han är nog kvick och spelskicklig för att kunna anpassa sig. Dessutom blir han säkert bättre med bättre spelare runt sig.

2017-08-07 20:16, The Normal One

Vad fan Poolz jag försöker slå rekord med min tråd och så kommer du och förstör med en ny? ☺️ Haha Ne skämt åt sido, det är helt okej för min del ☺️ Vad det gäller OX så är det helt okej om vi kan få honom med tanke på Lallanas frånvaro nu! Vad det gäller Hakim så har jag ej sett honom och kan inte uttala mig! Sen när det gäller VVD så är tyvärr redan såld till Chelshit i så fall, han nämner själv att han vill till NÅGON av de störrr klubbarna dvs oss eller Chelshit och där har vi nog redan tabbat oss och Soton jävlas med oss och säljer till den jävla klubben! Sen så tror jag ärligt talat att VVD skiter i vilken av klubbarna han hamnar i bara det är någon av dessa men tror mer på Chelshit pga av att de är redan klara för CL spel vilken han vill spela sen så tar det jävligt emot att säga att Chelshit har större chans att vinna PL än oss med tanke på vilka spelare de har och det gör oddsen inte bättre för oss! MEN JAG HOPPAS INNERLIGEN ATT JAG HAR JÄVLIGT FEL

2017-08-07 20:17, SammyLee

Bra initiativ med ny tråd. Blev långt att scrolla i den förra.

Lallanas skada redan innan första matchen var en kännbar missräkning. Vi har fortfarande bra bredd på positionen, men en Lallana på spelhumör är alltid saknad.

Man skulle vilja vara en fluga på väggen när Klopp & co diskuterar internt och vädrar sina ärliga åsikter. Undrar om och isåfall vilka spelare dom kollar på.

VVDs transferbegäran ställer saker på sin spets. Nu kan han väl inte bli kvar i Soton? Blir det LFC till slut? Eller ska Chelski sno honom framför näsan på oss? Ska även bli mycket intressant att se vad prislappen slutar på.

2017-08-20 21:58, liverboy96

En annan spelare som hade kunnat lyfta oss. Krychowiak även han i psg. Han och draxler i ett paket pris hade varit en dröm

2017-08-08 08:39, Passa Fowler

Äntligen kan det öppna upp sig kring VVD igen. Ser detta som den förstärkningen vi behöver allra mest. Skulle faktiskt vara ganska nöjd med truppen om VVD kommer in. Då har vi värvat in 2 spelare som går rakt in i en redan stark elva. Vilket betyder att 2 av de som startade förra säsongen gör våran bänk mkt starkare (t.ex. Lallana och Lovren). + att vi värvat en vb som är på gränsen till elvan och en stor anfallstalang som redan kommer få speltid. Hakim Ziyech såg jag endast några få ggr i EL förra säsongen och blev imponerad. Har extremt fint spelsinne och en grym passningsfot. Har genom karriären gjort mkt mål och ännu mer assist och kan spela både offensiv mittfältare och winger. Har dock redan spelat CL-kvalet för Ajax och skulle inte få delta för oss i CL..

2017-08-08 10:06, Poolz

Haha sorry, TNO! xD

SammyLee - Ja det blir riktigt intressant att följa! Men jag börjar nästan vara less på SillySeason nu.. vill bara att det ska vara över med VD i vår trupp och Cotten kvar, haha!

Passa Fowler - Aah tänkte inte på att han redan bundit sig till Ajax i CL.. Läste dock igår att Ajax vägrar sälja ändå, så hade väl blivit ännu en Van Dijk/Keita-saga. Får hoppas han gör OK ifrån sig denna säs också och plockas in nästa säs =)

2017-08-08 22:37, SammyLee

Poolz, jag är sjukt trött på Silly, men kan ändå inte låta bli att titta tio ggr om dagen 😄

Nu när chansen öppnat upp sig ang VVD, så är det klart att det är intressant. Viktigast av allt är dock att behålla Coutinho.
Om transferfönstret stängde exakt nu, så skulle jag ta det direkt. Dvs utan VVD, men med Coutinho.

2017-08-09 00:24, CALABRESE

Av hittills elva inlägg står du för sju stycken Poolz.
TNO stod för 200 av 201 i sin egen tråd! 😜😜😜

2017-08-09 08:36, Brodden

Skulle vara intressant att veta hur spurs supportrar känner som ska ut i Europa och konkurrera och inte gjort ett enda nyförvärv men däremot sålt en av ligans bästa ytterbackar. Uppror i deras forum också möjligtvis?

Jag ser fram emot en helt sanslöst sjuk deadline day. Känns som ett par bomber kan sätta saker i rullning.
Tror inte vi hört det sista om Vvd än. Han skriver på för oss innan det stänger :D

Chelsea har ju inte direkt övertygat heller i sitt fönster. Dom har sålt matic och costa är typ förlorad och ersatt med två som jag anser är sämre. Dom har gjort sig av med en del unga talanger och endast tagit in rudiger. Chelsea saknar definitivt bredd för att konkurrera i alla turneringar. Har för mig jag läste att Conte roterade på 13!!! Spelare i ligan förra säsongen. Kommer aldrig hålla i år. Två skador på nyckelspelare för deras del så är dom rökta!
När vi ändå är inne på Chelsea. Varför ryktas det inte någonting om Hazard till barca eller real. Det är för mig obegripligt.

2017-08-09 08:57, Brodden

För övrigt tror jag som tidigare att Cotten blir kvar. Jag tror barca är sjukt desperata bara och medier i Katalonien försöker elda på. Barcelona kan mycket väl gå helt bet på att ersätta både neymar och iniesta och vara rejält försvagade kommande säsong. Det blir inte lätt för dom att behålla sitt herravälde i toppfotbollen. Real kan komma att dominera spansk fotboll ett par år framöver och PsG har ju onekligen ett ruggigt spännande projekt och sjuk trupp. Man får ju hoppas att dom större drakarna kan sno spelare från våra ligakonkurrenter istället för från oss.

2017-08-09 10:29, Poolz

Calabrese - HAHAHA xD Jag gillar verkligen SillySeason, samtidigt som jag hatar den! Kommer lugna ner mig när fönstret stänger 0=)

Brodden - Grejen med både Spurs & Chelsea är att de är de minst skadebenägna lagen i ligan. Motsatsen till oss med andra ord. Antingen har de värvat rätt, eller så tränar de mer smart, eller så har de bara haft tur. Spurs var inte bättre än oss förra säsongen när båda lagen ställde sina bästa elvor på planen.

De förväntar sig säkert att slippa långa skador nästa säsong också. Spurs har en bra, skadefri startelva, och kan slänga in filmaren Jansen, Son, Winks & Sissoko vid behov. Är glad att de varit så inaktiva på transfern =) Samma med Chelsea. Glad att de plockade in Morata istället för Auba.

2017-08-09 11:05, The Normal One

CALABRESE haha ja det kanske är sant men säger som Poolz att Sillyseason är en höjdpunkt men ändå lika smärtsamt ☺️ Nya uppgifter på Sillybloggen om VVD, enligt Express som refererar genom säkra källor nära klubben Soton säger att VVD får hellre ruttna hos dom och sitta på bänken en hel säsong än att sälja till oss! De ska med glädje tacka nej till de pengar som vi erbjuder! Risken finns i så fall att de accepterar Chelshits bud bara för att jävlas i sådana fall! Om detta nu är sant så lär denna soppan vara över men själv tror jag inte att det är över än det är bara spel för galleriet i så fall

2017-08-09 12:35, Brodden

Kane har ju inte direkt varit skadefri sista två säsongerna. Janssen är ett uselt alternativ och är väl inte direkt någon man vill stödja sig på i CL och ligan. Dom ska som sagt spela CL i år igen och kommer ha mycket matcher. Tror absolut inte att dom är nöjda med sitt fönster. Vi har ju iaf breddat och spetsat lite grann i vår trupp.
Ska bli intressant och se vilka uppgifter som verkligen stämmer i soppan om VVd. Tycker soton är rejält korkade om man vägrar sälja för den summan det pratas om. Dom är ju inte direkt stenrika eller för den delen en klubb i toppskiktet med ambitioner att vinna titlar. Deras spelare har klubben som en mellan landning innan större uppdrag. Ingen kommer väl någonsin vilka skriva under ett långtidskontrakt igen om dom känner att risken finns att man fastnar kvar när stora klubbar knackar på dörren.
Det är lite skillnad på RBL. Dom försöker väl göra en PSG/City och slå sig fram med ekonomiskt stöd från ägarna. Så jag förstår dom mer att dom inte säljer av sina stjärnor när dom precis nått toppen och ska ut i Europa.

2017-08-09 12:39, Brodden

Vad ska spurs göra om oturen är framme och t.ex Alli och wanyama går sönder samtidigt och missar 6-8 veckor. Eller deras enda dugliga högerback trippier skadas. Känns som Tottenham spelar ett högt spel.
Chelsea kommer knappast överprestera likt förra säsongen.
Oroar mig mest för City och United. Dom har starka lag och bra managers med varsin säsong i ryggen. Kommer återigen bli en riktigt spännande och tight säsong i PL.

2017-08-09 12:52, Poolz

Brodden - Det var ju det jag menade att de verkar förvänta sig att slippa skador likt tidigare säsonger. Hade de velat förstärka desperat så hade man nog hört mer om det. Kane har haft sina skador, ja. Men ändå vinner han skytteligan, och i hans frånvaro börjar Son ösa in mål xD
Jansen har ett bedrövligt facit, ja. Men likt förbannat fixar han billiga straffar åt dem så att de vinner med 1-0 pga att deras försvar är så bra. I ärlighetens namn har han haft väldigt mkt otur också med superräddningar av målvakterna osv (såg väldigt mkt Spurs förra säsongen). Är säkert svårt för dem att locka fler forwards eftersom Kane är en sån tydlig #1 för dem.

Håller med dig om CHE, City & United!

TNO - Är inte förvånad om det uttalandet stämmer ang. VD..

2017-08-09 13:17, CALABRESE

TNO jag tycker du ska anmäla Poolz för plagiat😂.

Nu skämt åsido!
Jag vill att fönstret stängdes igår, så rädd är jag för Coutinho. Är det någon som velat byta Coutinho mot Keita plus VVD?

2017-08-09 13:32, The Normal One

Haha nedå här håller vi samman ☺️ Helt ärligt om vi både hade fått VVD och Keita i byte mot Cotten så hade man helt klart funderat på det även om jag gärna ändå hade sett Cotten kvar ett par år till men i så fall hellre det än att han går till det spanska äckelklubben! Kommer det inte hända något mer under fönstret (som vi värvar in och inte säljer) så har jag ändå svårt att tro att vi ska hänga med Chelshit, Scumsen och Shitty uppe i toppen även om jag tror vi kommer göra en riktigt bra säsong! Allt som kändes så bra till en början när vi fick veta vad budgeten var har bara blivit till en mardröm och man lär inte vara lugn tills fönstret stängs! Kommer sitta som nålar när man är i Livechatten på D-Day

2017-08-09 13:48, Poolz

CALABRESE - Hahaha xD Bäst att jag hittar en advokat =P

Jag hade nog bytt Cotten mot VVD & Keita trots allt.. Det är vårt försvar som är vår svaghet och dessa 2 skulle höja det + att Keita nog skulle stå för ett stort antal ass till Mané & Salah också. Men det är ett svårt val ändå!

2017-08-09 14:37, Passa Fowler

Tappar vi Coutinho skulle det krävas VVD, Keita och Lemar för att jag skulle känna mig nöjd. Krävs en hel del för att få plåster på såren om Cou lämnar oss. Kollade Barcas trupp, av spelare som de skulle kunna tänkas släppa som del av en deal (ej 100 % ordinarie), så skulle jag inte vilja ha en enda från deras trupp. De är extremt tunna utanför sin startelva. Orimligt tunna för att vara Barca. Real ser helt annorlunda ut. Där hade man kunnat tänka sig en handfull spelare utanför elvan.

2017-08-09 16:07, ostinho

Jag vill inte byta Coutinho mot VVD och Keita, jag vill ha alla tre!! :) Det är där vi ska vara, vi ska inte behöva sälja för att köpa :) ett steg framåt, ett steg bakåt, ett steg framåt, ett steg bakåt, osv osv.. så kan vi inte ha det mer.

2017-08-10 14:57, limpynwa

Jaha, nu har FSG accepterat ett bud på Cou för 100 mil eruo enligt spansk media. Vet att spansk media håller på att skriver massa blaska om detta. Men jag får ändå stress, vet inte vad man kan tro på. Ena stunden står det att Klopp vägrar sälja andra att han är klar. Men men, får hoppas att det spansk media skriver bara är skit.

2017-08-10 15:00, Poolz

limpynwa - Jag tar det med en nypa salt. Men det känns som att det är precis så det skulle gå till. Att Fenway inte skulle kunna stå emot att casha in och gå emot vad Klopp vill/bakom hans rygg..

2017-08-10 15:02, David1848

vi måste in med en ny mb om nu inte första valet blir av, vem ska vi ha då både mb och en cm

2017-08-10 15:05, Poolz

David1848 - Jag tror vi får in Van Dijk ändå så länge vi slänger iväg ett vettigt bud snart, eller bjuder över Chelsea ifall de bjuder. Klockan tickar...

2017-08-10 15:31, limpynwa

Jag försöker ta det med en nypa salt, men man blir nojjig när det handlar om lagets bästa spelare. Hoppas bara att man kan lita på det Klopp sagt att han inte kommer säljas denna sommar!

2017-08-11 08:20, David1848

när de gäller mf varför inte fundera på ross barkley 1 år kvar på kontraktet rimligt pris. dålig i fjor men de finns mycket fotboll i han enligt mig.

2017-08-11 08:34, ostinho

Ross Barkley är en mycket begränsad fotbollsspelare enligt mig. Kanske hade kunnat funka som en rotationsspelare/backup, men den rollen är han nog inte sugen på. I dagsläget har vi flera som är betydligt bättre än honom.

2017-08-11 09:24, David1848

ostinho de var som de ja tänkte lallana skadad en skada på hendo.can.gigi o han behövs.

2017-08-11 12:37, Brodden

Ross barkley?? Seriöst, som andra säger en lågt begränsad spelare. Men hallå! Han är Everton spelare och typ fostrad där. Jag hoppas att ni inser vad det innebär? En övergång till Liverpool är ju totalt uteslutet. Spelare från Everton och Scunsen är ju bara totalt att glömma.

2017-08-12 10:09, The Normal One

Ross Barkley nejtack! Hugger hellre av mig benet än att få den idioten till oss, förtjänar inte ens att länka sig ihop med våran klubb! En begränsad spelare som alltid kör fult mot oss när det är derby! Låt han ruttna i helvetet

2017-08-12 10:48, Poolz

TNO - Haha gillar din aggressiva ton senaste dagarna xD

Barkley är alldeles för ojämn och som ni säger så skulle han knappast gå till deras ärkefiende. Spurs har ju varit sugna länge, så de får gärna köpa honom när Erikssen går till Barca =P

Tror knappast Wenger släpper Oxlade efter hans insats igår. Hade gärna haft in honom.

Låter gött att Klopp tittar mer aktivt efter mittfältare igen! Bjud gärna på VD också... Chelsea kan ju bara vänta till deadline day och slänga in ett sent bud så vi inte hinner kontra. Hoppas de som sköter våra transfers fattar det. BJUD FÖR H*E*VE**!!*

2017-08-12 11:45, The Normal One

Jag brukar oftast vara lugn men detta som skulle bli ett positivt fönster har ju bara varit rent åt helvete och då måste man få reagera av sig lite, känns som vi har tagit ett stort steg tillbaka och inte framåt som jag och även många av er andra hade hoppats på! Jag tycker det är lite för sent för att kolla på en annan MF då innebär det att Klopp till slut har en plan B men varför inte ha det redan innan? Ne jag är så trött på detta, önskar att någon som verkligen älskade LFC tog över och visar att man vill vinna titlar och skiter i pengarna det vore den största drömvärvningen just nu

2017-08-12 12:56, Poolz

Håller med dig, TNO! Har även sagt att jag tyckte vår trupp var för tunn MED Lallana & Cotten. Kommer komma fler skador.

2017-08-12 16:32, The Normal One

Ja skadesäsongen är långt ifrån över för våra spelare då de flesta verkar vara skadebenägna också och då står vi där med pungkulorna mellan staketet medan de skrattar åt oss

2017-08-13 15:41, The Normal One

Nu sägs det på Sillybloggen att Klopp har accepterat situationen med Cotten och eventuellt hittat en ersättare som är Lorenzo Insigne i Napoli det skriver Daily Mirror och nu ryktas det även att vi ska vara intresserad av Genoas, Diego Laxalt också enligt Football Italia

2017-08-13 16:25, Poolz

Hoppas fortfarande Cotten blir kvar. Frågan är om Napoli nånsin skulle släppa Insigne, och hur bra han skulle lyckas i PL.. Hellre Hamsik isf!

Laxalt har jag sett för lite för att uttala mig om. Men hoppas det händer ngt snart!

2017-08-14 08:13, The Normal One

Nya uppgifter igen, enligt Daily Mirror så har Chelshit efter förlusten mot Burnley eventuellt börjat agera och förbereder sig på ett bud på 500 miljoner på VVD! Är detta sant så kanske det ger en öppning för oss också

2017-08-14 10:25, Poolz

Om vi ens hinner med.. med tanke på hur sega vi är så hinner han säkert skriva på och spela en match för CHE innan vi fattar vad som händer.. BJUD PÅ HONOM NU!

2017-08-14 17:32, David1848

ryktas om att seri från nice skulle vara på väg

2017-08-14 19:27, liverboy96

Seri är en riktigt spelskicklig innermitt men ingen balansspelare som vi behöver. Får vi in även seri har vi Seri, Can, Lallana, Cotten, Wijnaldum, Grujic och henderson om 2 positioner där Can och Winjnaldum spelade senast.
Hade hellre sett en renodlad defensiv som jobbar i det tysta. TEX Fabinho som jag nämnde i en tidigare tråd. Men hade vi lyckats ro i hamn både seri och Fabinho så hade vi haft ett av dem bättre mittfälten i ligan. Fabinho som hjälper defensiven och inte går längre än mittplan seri och cotten som serverar bollar eller skjuter. Hade varit dödligt men då har vi helt plötsligt för många mittfältare. Skulle vi peta Can kan vi glömma att han förlänger, Wijnaldum tror jag inte är så sugen på för mycket bänk tid. Grujic behöver spela för att utvecklas. Henderson kan alltid så fall vara backup till Fabinho då det hade blivit extremt med matcher

2017-08-14 22:15, 20106

Barcelona har gjort klart med den brasilianske mittfältaren Paulinho. Tidigare Tottenham. Undrar om det påverkar deras försök att värva Cotten?

2017-08-15 07:56, David1848

20106 borde inte göra de pulinho är mycket mer def och spelar längre ner i banan. Även om han kan spela of oxå

2017-08-16 00:00, R.Fowler

Vi behöver en defensiv balans spelare på innermittfält 😃😉 och det ser i alla fall jag som prio ett!!!

2017-08-16 13:28, Poolz

Ryktas en del om Nices Seri nu. Inte sett honom nog för att uttala mig, men Viasat sänder ju Napoli - Nice ikväll 20.45. Blir att studera honom då =)

RBL har även sagt nu att om det skulle komma in en bud på Keita för £70-80m så skulle de tvingas överväga det. Precis vad jag kände hela tiden! Vi bjöd ju endast skambud och gav upp för lätt.

2017-08-17 14:23, The Normal One

På Sillybloggen visar de en bild på VVD som är i LONDON och det sägs att han eventuellt potentiellt ska göra en övergång till Chelshit? Hoppas detta inte stämmer utan att vi får vara med i detta och att Soton inte går bakom våran rygg med en hemlig uppgörelse med Chelshit

2017-08-17 15:20, 18009

Hej,är det inte på tiden nu att vi glömmer vvd och alla andra, för jag tror inte att kloop vill ha några nya spelare han är nöjd med att vi eventuellt blir 4: a ham ser inte att vi supportrar vill ha titlen tillbaks till anfield.mit hjärta blöder när jag tänker på attvi har näst mest titlar,ska vi verkligen nöja ossmed att vi kanske kan kvala till cl??

2017-08-17 15:57, Poolz

TNO - Är väl trevligt att vara i London? Han kanske shoppade =) Tycker inte det såg ut som honom 100% på bilden heller.

Såg just vad Klopp sa om Robertson.. Typ "han ser bra ut, utvecklas hela tiden. Han kom in senare och anpassar sig fortfarande till vårt sätt att spela." Så det understryker bara vad jag sagt hela tiden att Klopp typ hellre skiter i att värva om han inte får in dem tidigt.. Skulle vi mot förmodan plocka nån fler får vi väl se dem efter nyår då.

2017-08-17 16:51, The Normal One

Tog mest upp detta då det är en Silly tråd ☺️ Och kommer göra det fram till slutet av den 30:e om något dyker upp ☺️ För den 31:a ska jag ladda upp för D-Day på livechatten om den dyker upp här detta året också ☺️

2017-08-17 20:30, Brodden

Poolz
Jag håller absolut inte med dig i ditt påstående att Klopp hellre skiter i att värva en spelare bara för han inte kommer in första veckan av fönstret. Du menar alltså att om soton skulle gå med på att sälja Van Dijk nästa vecka och RBL accepterar bud från Liverpool på D-day så kommer Klopp stoppa dom övergångarna? Tror du verkligen på det själv?

Visst vill han givetvis ha klart son grupp så tidigt som möjligt av många anledningar. Men han plockar nog mer än gärna in förstärkningar som behövs och som han själv valt ut om han kan så länge fönstret är öppet.

Är väl inget konstigt att Robertsson har extra tid på sig att anpassa sig till lagets sätt att spela fotboll och tänka.

2017-08-17 20:50, Poolz

Brodden - Jag skrev "TYP". Klart han inte skulle säga nej till VD eller Keita nu om de blir tillgängliga. Men du kan ju inte säga att jag har fel i att han verkar dra sig för att värva spelare som missar försäsongen. Tycker han visade det i januari när vi torskade mot allt som rörde sig och drogs med skador och spelare ur form.

Sedan har Robertson typ varit i klubben i en hel månad, och han var med på större delen av försäsongen och gjorde det lika bra som Moreno i matcherna enligt mig. Ändå tycker Klopp att han kom in "sent" och han har inte ens varit på bänken i de första 2 matcherna. Tycker inte andra lag väntar så länge med att slänga in nyförvärv.

2017-08-17 21:58, Brodden

Jag kanske förstår hur du menar och tänker. Men Klopp har som krav att hans lag ska vara överlägset bäst tränade i ligan, som han kände inför försäsongen ifjol. Han var förmodligen för dåligt tränad när han anlände. Jag är övertygad om att det är en stor anledning till att Robertson inte är delaktig än. Han är just nu i uppbyggnadsfas fysiskt då han som du säger bara varit här i ca en månad.
Det har ju även märkts tydligt inledande matcher att laget är något nertränade och inte hunnit hitta fysiska toppen än. Räkna med att vår nya vänsterback är med i truppen inom två-tre veckor då han kommit ikapp dom andra fysiskt.

2017-08-20 09:32, The Normal One

Barca har enligt Sillybloggen gett LFC ett ultimatum att ändra sig och acceptera deras bud senast söndag annars blir det ingen affär!! Har nog aldrig skrattat så mycket på Barca patetiska utlåtande

2017-08-20 18:07, liverboy96

Problemet med Klopp är att han endast ser en spelare och låser fast sig i det hörnet. Keita hade kunnat vara en ersättare till Cotten nästa år om han lämnar. Annars kanske cotten hade sett att vi äntligen börjar satsa och vill fortsätta sin karriär här. Hans agent gör ju endast det cotten vill, han vill vinna titlar och med det laget vi har just nu är vi fortsatt sämre än ett mycket försämrat Barca iår. Har inte sett keita så mycket men han känns också som en spelare som kan fördela bollar. Vet inte om han hört sig för angående Draxler som hade höjt vårat spel. Tror inte heller han gjorde någon förfrågan på Matudi då han är en spelar typ som vi behöver, spelaren som ligger som en sköld framför våra MB. Vet inte om han hört att andra lag lagt bud på Fabinho men valt andra alternativ. Alltså hade vi kunnat dra i dem trådarna helt själva. Van Dijk samma visa där. Chelsea var ute efter koulibaly men valde Rudiger, kör mot han går inte det finns där många andra alternativ. Förstår inte att denna klubben har svårast i världen på att lösa några spelare. Förstår frustrationen hos våra bättre spelare när vi tar in lite på andra lag springer dem ifrån oss under sommaren och lag som typ Everton kommer närmre oss.

2017-08-20 19:38, The Normal One

Var tal om Seri från Nice men han verkar Barca ha riktat in sig på och eventuellt möter hans utköpsklausul på 400 miljoner som jag skrev i en artikel

2017-08-20 23:25, liverboy96

Krychowiak i psg sitter ju långt ner i boxen. Varför inte försöka få in honom och låta han blomma som i Sevilla. En fantastisk spelare som jag ville ha innan psg tog honom. Bra defensiv och tänker hela tiden 2-3 steg fram hela tiden. Sen tar vi draxler samtidigt. En kreativ spelare som kan ha lite lyx med cotten och firmino där salah och mane springer och skapar ytor till våra magiker. Sen koulibaly när van dijk är i samma sits som cotten. Tvingad att stanna. Våran 11 blir genast en kandidat till titeln och bänken blir 5 gånger farligare
4-3-3
Mignolet
Clyne koulibaly matip Robertson
Krychowiak
Draxler cotten
Salah firmino mane

Bänk Karius lovren Arnold moreno wini can sturre solanke origi.

Där draxler även kan ta mane eller Salahs position och vi får in en wini eller can.

Kommentera i tråden