Liverpool FC Supporters Club
SWEDEN

Vanliga frågor

Jag har glömt mitt lösenord?

Begär hem ditt lösenord genom att använda funktionen "Glömt Ditt lösenord?". Då skickas uppgifterna till din epostadress som vi har i medlemsregistret.

Mitt konto är låst så jag kan inte förlänga?

Du kan inte logga in på ditt konto just för att det är låst.
Då ska du istället följa dessa instruktioner för att låsa upp dessa igen.

Hur gör jag för att ändra mina inloggningsuppgifter?

Börja med att logga in med dina befintliga inloggningsuppgifter. Väl inloggad hittar du denna information under "Mitt konto".

Hur gör jag för att bli medlem?

Är du inte medlem sedan tidigare tecknar du nytt medlemsskap.

Kan jag förlänga min medlemsperiod redan idag?

Ja! Betalar du in idag utökas din medlemsperiod med 1 år från det datum som din nuvarande period tar slut. Läs mer om  hur man förlänger.

När får jag mitt medlemspaket?

I början på varje säsong (augusti) försöker vi samla så många paket som möjligt för att göra massutskick. Blir billigare och enklare så. Från oktober-april går det snabbare att få sitt medlemspaket, max 7-10 dagar. Har du flyttat eller bytt mejladress under det senaste året är det viktigt att du loggar in och uppdaterar dina adressuppgifter. Annars blir det strul och onödiga extrautgifter för supporterklubben.
Har du betalt men inte fått ditt medlemspaket,  kontakta Emelie hos Sam Dodds. Hon är ansvarig för medlemsutskicken.

Hur fungerar rabatten hos O'Learys restauranger i Sverige?

Betalande medlemmar i supporterklubben har 15% rabatt på O'Learys restauranger i Sverige på mat och alkoholfri dryck mot uppvisande av giltigt medlemskort. Rabatter gäller även på vissa Allstar och på andra lokala restauranger/barer som våra korrespondenter runt om i landet har ordnat.

  • Rabatten gäller för innehavaren av giltigt kort samt en gäst på O'Learys restauranger i Sverige
  • Kortet ska tydligt visa innehavarens namn (OBS! Texta namn på vita remsan på baksidan av kortet) och personen ska tillsammans med kortet kunna visa giltig fotolegitimation
  • Rabatten gäller ej i samband med andra erbjudanden eller luncher
  • Kortet ska ovillkorligen visas upp i samband med beställning
  • Vid missbruk kan rabatt nekas av O'Learys personal

Då och då inträffar att medlemmar nekas rabatt trots uppvisande av giltigt medlemskort. Eventuella klagomål hänvisas till  info@olearys.se
Skriv "Liverpoolrabatt" i ämnesraden/rubriken.